فندق کوچولوی مافندق کوچولوی ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
پیوندآسمانی ماپیوندآسمانی ما، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

دلنوشته هایی برای پسرم

رویش شکوفه پنجم

1394/11/24 2:26
نویسنده :
383 بازدید
اشتراک گذاری

دوشب پیش متوجه شدم پنجمین دندون سپید قشنگت شکوفه زده.البته من منتظر بودم دندون بعدیت پایین باشه اما حالا می بینم که از بالا سمت راست کنار اون دوتا دندون جلویی روییده .مبارکت باشه گلم.

این روزها گاز گرفتنات خیییلی زیاد شده هر جای بدن منو که بی لباس ببینی از دندون گرفتنت بی نصیب نمی گذاری.

از دیروز دستاتو می گیری به لبه تخت صندلی میز تلویزیون و.... سعی می کنی بلند شی.امیدوارم با اومدن عید بتونی تاتی تاتی کنی.قربونت برم الهی.

تو شناخت اشیا پیشرفت کردی مثل شناخت گل.تا ازت می پرسیم امیر علی گل کو؟به سبد گلی که باباجونی واسه بله برون برام هدیه اورده بود اشاره می کنی .

دیگه اینکه من هر کجای خونه که برم شما پشت سرمن چهاردست وپا تند و تند می یاید.

این روزها مشغول تهیه لباس های عید شما هستم.یه چندتایی خریدیم به اتفاق باباجونی اما هنوز منو راضی نمی کنه.وقتی تکمیل شد عکسشو برات می گذارم.

بوس بوس خودتو نکنی لوس پسر باهوش من.

پسندها (9)

نظرات (4)

اورانوس
24 بهمن 94 8:39
رویش پنجمین دندونت مبارک امیرعلی جون و ایشالله هرچه زودتر راه بري.

پاسخ
ممنون دوست خوبم انشاالله
اتی مامان
24 بهمن 94 18:13
سلام دوستم خوبید؟خداروشکربرای سلامتی امیرعلی جون....ماشالله به پیشرفتای جدیدشماشالله...دندون جدیدت مبارک فندق مادر

پاسخ
سلام اتی جون ممنون. شما خیلی به مالطف دارید.
باباجونی
28 بهمن 94 23:58
سلام،امیر علی مهربون پسر همیشه خندون اومد به دهانت پنجمین دندون خداروشکر باباجون چون شدی تو ارامش جون دوستتان دارم و میبوسمتان.............

پاسخ
سلام به همسر مهربان وشاعرم ممنون که شعر به این قشنگی را سرودید.واقعا شگفت زده شدم خیلی قشنگه
کیان
10 اسفند 94 15:06
امیر علی جون امید وارم تو خرید لباس عید خیلی مامان بابا رو اذیت نکنی و لباس هات خوب بشه. من که خیلی لذیتشون کردم

پاسخ