فندق کوچولوی مافندق کوچولوی ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
پیوندآسمانی ماپیوندآسمانی ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

دلنوشته هایی برای پسرم

روزمرگی هایم با تو در قاب تصویر

1394/9/1 0:30
نویسنده :
534 بازدید
اشتراک گذاری

                         

بیسکویت خوردن: تنها جایی که تمیز می مونه بعد از تناول بیسکویت مادر ........ حالا که دقت میکنم می بینم هیچ جایی تمیز نمی مونه.

                                                      می میرم برات.محبت

                            

پسندها (2)

نظرات (4)

اتی مامان
1 آذر 94 13:53
نوش جونت فرشته ی خونهماشالله به این پسر تامیتونی خرابکاری کن

پاسخ
ممنون که به ما سرزدید.انشاالله رنگ بیماری نبیینن خرابکاری کنند ایرادی نداره.
اتی مامان
1 آذر 94 23:44
الهی آمین...
باباجونی
3 آذر 94 0:04
سلام به پسر خوشگل بابا جیگرمی امیر علی میدونستی که خداوند شما رو دوباره به ما داد البته مامان مهربونت در این رابطه خیلی سختی کشیدشاید یه جور انتحان الهی بود اما با دیدن قشنگترین پسر دنیا همه چیز از یادش رفت پس باید بدونی که احترام به مامان خیلی خیلی واجبه با اومدنت زندگیمون رنگ بهار گرفت هرچند شما در زمستان پا به جهان هستی گشودی بدان که دو دانه دوستت دارم یه دانه هم مامانو دوست دارم .........

پاسخ
سلام به همسر عزیزترازجانم دوست دارم کمه برای بیان عشقم به شما.من وامیرعلی یادمون نمی ره چه روزهای سختی را کنار هم گذراندیم وفداکاری های شما در این روزها قوت قلبی بود برایم
اورانوس
3 آذر 94 9:24
سلام مامان مهربون امیر علی ،تبریک میگم به خاطر داشتن همچین فرشته ی نازی.مرسی از حضور گرمتون

پاسخ
سلام ممنون گلم.خواهش میکنم.