فندق کوچولوی مافندق کوچولوی ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
پیوندآسمانی ماپیوندآسمانی ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

دلنوشته هایی برای پسرم

سربازکوچولو

1394/10/28 23:53
نویسنده :
1,106 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم

اولین حضورت در محرم الحرام حسینی بود.برای مناسبت شیرخوارگان حسینی من وباباجونی ثبت نامت کردیم.صبح روز دوم محرم به همراه بابا برای حضور در مراسم رفتیم.البته در حاشیه مراسم از نی نی ها عکس می گرفتند.ما هم از شما عکس گرفتیم اما فیش آتلیه را گم کرده بودیم تا چند وقت پیش اونو زیر فرش اتفاقی پیدا کردم حالا بابا ببرده عکس شما را گرفته خیلی ماه شدی.

مادرانه:

گل پسر مامان در این مراسم همه مامانها به یاد شش ماهه امام حسین علیه السلام نی نی هاشونو نذر یاری امام زمان می کنند.من از زمانی که شما تو شکمم بودید هر صبح به یاد آقا برمی خواستم و برای اینکه شما در رکاب آقا امام زمان باشید دعا می کردم.

فرزندم

 خواسته قلبی مادرت این است که تو سرباز ولایت بمانی در هر لباس یا موقعیتی که بودی.بدان راه روشن است ومقصد معلوم.هر که به ریسمان ولایت چنگ انداخت نجایت می یابد وهرکس از این مسیر دور بماند قطعا به بیراهه رفته است.به های وهوی دیگران گوش مسپار که راه پرشده از گرگ هایی که تنها صدای زوزه هایشان گوش دیگران را می ازارد به جلو نگاه کن از خدا استمداد بطلب ودست به دامان امام زمانت شو که تنها مسیر سعادت اوست وبس.

امیرعلی جان قطره قطره شیرم گواری وجودت باد انگاه که چشم در چشمان مولایمان دوخته ای و دست در دستش هم پیمان شده ای و او تورا برای خود برگزیده است. من تمام تلاشم را برای آنکه تو لیاقت سربازی لشکرش را پیدا کنی می کنم.

خداوندا

تو خود گفتی مادری که فرزندش را شیر می دهد از تمامی گناهان مبرا است و دعای انسان بی گناه مستجاب.پس دعایم را در حق فرزندم بپذیر واو را برای قیام پسر حسین مهیا کن واز تمام بدی ها حفظ بفرما.

                                                                                                                      آمین یا رب العالمین.

 

                    

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

اتی مامان
29 دی 94 18:14
الهی آمین.....