فندق کوچولوی مافندق کوچولوی ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
پیوندآسمانی ماپیوندآسمانی ما، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

دلنوشته هایی برای پسرم

روزشکرگذاری

1394/10/29 0:36
نویسنده :
381 بازدید
اشتراک گذاری

همه هستی مامان

روز تولدت،روز آمدنت از بهشت در راه است.من این روز را روز شکرگذاری می نامم .روز سپاس از خدایی که با تمام کاستی های من تو را بهم هدیه داد.تویی که امانتی هستی از جانب خدای مهربانم و نمی دانم خداوند به پاس کدامین عمل من امانتش را نزد من گذاشت و من این روز را به خاطر این لطف الهی سپاس می گویم وهزاران هزار بار سجده شکر به جا می آورم به خاطر داشتنت.

بر خود می بالم و چه افتخاری بالاتر از این که مادریت رابکنم و سرت را بر دامان بگیرم وخداوند نعمتش را بر من تمام کرد با عطای تو به من.

امیرعلی جان

ازت ممنونم که با آمدنت به من اجازه دادی تا حس قشنگ مادری را تجربه کنم.ازت ممنونم که با آمدنت شادی ونور را برایمان ارمغان آوردی.

عزیز مادر

یکسال تمام با خنده هایت خندیدم با گریه هایت بیمار شدم و هرگاه که بیمار شدی بیش ازتو من بیمار بودم اما تک تک این لحظه ها را باعشقت نفس کشیدم .

پاره تن مادر 

تمام زندگی وهستی من فدای تو .

تو فقط بخند شاد باش آرام بخواب من در کنارت هستم همراه با خدای خوبم .

تپش های قلبت ثانیه های زندگیم را می سازند و صدای خنده هایت نوای دلنشین زندگیمان را. پس بخند و شاد باش که این تمام آرزوی من است.

نور چشم من

یکسالگیت را شکر.

پسندها (1)

نظرات (1)

اتی مامان
29 دی 94 18:11
امیرعلی جون عزیززززم پیشاپیش تولدت هزاران بار مبارکهمیشه سلامت وپاینده باشی چراغ خونه در کنار مامان و بابا