فندق کوچولوی مافندق کوچولوی ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
پیوندآسمانی ماپیوندآسمانی ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

دلنوشته هایی برای پسرم

عکس دندون نی نی

1394/10/16 4:09
نویسنده :
295 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم 

این عکس ها برای ده و نیم ماهگی شماست.شما الان 11 ماه و 16 روزتونه.این عکس ها را وقتی اولین شکوفه های کوچولوت توی اون دهان خوشبوی شما جوانه زد گرفتم البته خییییییییییییییلی تلاش کردم تا بالاخره موفق شدم . جریان از این قرار بود که بابا از فرت خستگی خوابش برده بود.ما هم تنهایی داشتیم بازی می کردیم با هم دیگه ساعت حول وحوش 1یا شاید هم 2نیمه شب بود.دوربین برداشتم وبا تلاش فراوووون تونستم از شما یه چندتایی عکس بگیرم.الان که این خاطره را ثبت می کنم چهارمین دندون شما در حال جوونه زدنه گلم.می بینی  چقدر بلاشدی.توروبه خدا می بینی تا فهمیدی می خوام ازت عکس بگیرم مثل ماهی از دستم فرار می کردی .سرانجام در یک فرصت مناسب ازت عکس گرفتم.اینقدر که توبلایی. الهی برات بمیرم گلم.خدایا سپاس .

مراحل گرفتن عکس از دندون نی نی.

مرحله اول:تیزبینانه نگاه می کنی  می خوام چیکار کنم.

مرحله دوم:استارت برای فرار کردن.

مرحله سوم:چشماتو می بندی تا عکستو خراببشه.غافل از اینکه من همینومی خوام.

مرحله چهارم:ناز کردن.نازتو خریدارم 

مرحله پنجم:تو چنگمی دندونشو ببین خدااااااااااااا شکرت.

پسندها (3)

نظرات (4)

اتی مامان
16 دی 94 15:12
ای جونم عزززززیزمماشالله به گل پسر خونه...دندونای خوشگلت مبارک پسر شیطون

پاسخ
ممنون خاله جون
اورانوس
16 دی 94 16:17
چه شیطون بلائی شده ...مبارک باشه مرواريداش...

پاسخ
ممنون دوست جونی
ــــــــــــmiis deliiـــــــــــ
16 دی 94 20:38
سلامممممممم مامانه نینی.نینیتون خیلیییییی نازه و ادم دلش میخاد یه عالمه بوسش کنه.دلم میخاد فوگولی ما هم مثه نینیه شما ناز شه. یه وب درس کردم که خاطرات قبل زمینی شدنه پسرمونو بنویسم.خوش حال میشم پسرمون دوستای نازی مثه نینی شما داشته باشه. منتظر نظرتون راجب وبم هسم.اگرم با تبادل لینک موافق بودید بهم خبر بدین ــــــــخاله دلارامــــــــ
مامان حلما
21 دی 94 0:54
چه لذتی داره وقتی بچت دندون در میاره منکه خیلییییییییییییییییییی مشتاقمممممممممممممممم تجربش کنم