فندق کوچولوی مافندق کوچولوی ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
پیوندآسمانی ماپیوندآسمانی ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

دلنوشته هایی برای پسرم

دلواپسی های این روزهایم

1394/6/26 1:06
نویسنده :
144 بازدید
اشتراک گذاری

امیرعلی جان

این روزها یه جوری شدی.یه کمی منو می ترسونی.بهونه گیری می کنی.به هیچ طریقی آروم نمیشید.نمیدونم دلیلش چیه.کلافه شدم.ازاینکه به عنوان مادر شما نمی تونم بفهممت ودرکت کنم ناامیدشدم از خودم بدم می یاد.احساس می کنم یکجایی برات کم می گذارم .وقتی به خواب میری بعداز تقریبا نیم ساعت باگریه بیدار میشی وخیلی سخت آروم می شید.اینقدر گریه می کنید که نفست میره . چند روزیه برات موز شروع کردم میگم نکنه به خاطر همین مسئله باشه بهخاطر همین می خوام قطعش کنم ببینم نتیجه میده؟ 

از همه مامان نی نی هایی که این پست را می خوانند و در این زمینه تجربه دارند درخواست کمک دارم .                                                                            

                                                                       niniweblog.com

پسندها (1)

نظرات (2)

نی نی عکس
26 شهریور 94 10:51
سلام خوشحال میشیم عکس کوچولوتونو برامون بفرستید تا ان شالله برنده این هفته ما ایشون باشه در ضمن برای مامانای خوب و نویسنده کشورمون یه مسابقه داریم به اسم مادران با تجربه که تجربیات مادریتونو برامون ارسال کنید و جایزه بگیرید . اطلاعات بیشتر در لینک زیر http://www.niniaxs.ir/index.php/batajrobe ارسال عکس از طریق این لینک و یا تلگرام شماره 09109094005 http://www.niniaxs.ir/index.php/upload اگر هم دوست دارید تو گروه تلگرام نی نی عکس عضو بشید عدد 1 رو به شماره 09109094005 بفرستید. ممنون
مامان راحله
15 مهر 94 15:15
البته میتونه از دندون در آوردن هم باشه ها، یه شب پسر من تا یک و نیم نصف شب گریه کرد، درحالیکه هر شب ساعت یازده میخوابه، نمیدونستم چیکار کنم؟ فرداش دیدم دندونش جوونه زده